A rendelésed állapotáról az e-mailben értesülhetsz, amelyet a rendelés során megadott címre küldünk. Az e-mailben minden frissítést megtalálsz a rendelés menetéről. Ha nem találod az e-mailt, kérlek, ellenőrizd a spam mappát is, mert üzeneteink néha oda kerülhetnek.
Ha szükséged van rá, chatbotunk segíthet a rendelés állapotának lekérdezésében – csak adj meg neki néhány adatot.
A rendelést a leadás után már nem lehet módosítani, de ha még nem került kiszállításra a raktárból, chatbotunk segíthet a törlésében. Ezután új rendelést hozhatsz létre, amelyhez hozzáadhatsz vagy eltávolíthatsz termékeket igény szerint.
Igen, a rendelést lemondhatod, amíg „fogadott – kiszállításra vár” státuszban van. Ha már kiszállították a raktárból, sajnos nem lehetséges a lemondás. Ha törölni szeretnéd a rendelést, chatbotunk segít.
Igen, természetesen! Összevonhatod a rendeléseidet úgy, hogy először törlöd az eredetieket, majd létrehozol egy új rendelést, amely mindent tartalmaz, amire szükséged van. Chatbotunk szívesen segít a törlési lépésben – csak írd meg neki, melyik rendeléseket szeretnéd törölni, és ezután könnyedén létrehozhatsz egy új rendelést az összes termékkel együtt.
Más cégekkel ellentétben, amelyek egész évben nagyjából azonos mennyiségű árut értékesítenek, nálunk a legtöbb termék csak egy-két hónap alatt kel el. Ebben az időszakban mindenki pirotechnikai termékeket akar vásárolni – minél gyorsabban, lehetőleg azonnal.
Ügyfélszolgálatunk nem tudja kezelni a hatalmas mennyiségű hívást és azonnal válaszolni a nagyszámú e-mailre. Bár szívesen vennénk fel több embert a szezonális forgalom idejére, sajnos nem tudunk, mivel januártól már nem lenne számukra munka.
Ezért úgy döntöttünk, hogy időt és energiát AI chatbotunk fejlesztésébe fektetünk, ami a kérdések 95%-át másodperceken belül megválaszolja!
Próbáld ki te is, és győződj meg róla!
Teljesen szlovák csapat vagyunk, de jogi okokból át kellett költöznünk Csehországba. Ezért minden rendelést Csehországból szállítunk ki.
Személyes átvétel az országodban egyelőre nem lehetséges.
A szállítás átlagosan 1-5 napot vesz igénybe. Az online kártyás fizetéssel leadott rendelések azonnal feldolgozásra kerülnek, így ha ezt a fizetési módot választod, a rendelés akár hamarabb is megérkezhet.
A futár telefonszámának megismeréséhez vedd fel a kapcsolatot a szállítmányozó céggel. A csomagszámot és a szállítmányozó cég nevét megtalálod a nyomkövetési oldalon, a visszaigazoló e-mailben, vagy kérheted a chatbotunk segítségét is
Azon rendelések, amelyek december 27 után kerülnek kifizetésre ,nem garantáljuk
a december 31-ig történő szállítást.Ez esetben, kérem, érdeklődjön nálunk a szállítás
időpontjával kapcsolatban!
Szállítási mód :
1. Expressz szállító Ár: 1950 ft
Elküldést követően másnap megérkezik a csomag.
Fizetés átvételkor – + 700 ft
A megrendelések munkanapokon a megrendelés megerősítését követően 48 órán belül
szállításra kerülnek.
A vásárlás minimális értéke 2.000 ft. Ha nálunk szeretne rendelni, a megrendelt termékek összértékének legalább 2000 ft-nak kell lennie( szállítási költség nélkül).
Kérdéseidre a chatbotunk válaszol a leggyorsabban!
Ennek ellenére szívesen megadjuk az ügyfélszolgálati email-címünket is: info@tuzijatek-kiraly.hu.
A pirotechnikai eszközök használatára vonatkozó jogszabályok országonként eltérőek. Ezért javasoljuk, hogy tájékozódj a helyi szabályozásokról.
Pirotechnikai engedélyre van szükség. Az engedély egy nagyjából egyhetes képzés elvégzésével és a vizsga sikeres letételével szerezhető meg.
Pirotechnikai engedély nélkül nem lehet vásárolni F4, T2 és P2 kategóriájú professzionális pirotechnikai eszközöket.
Nálunk biztosan nem.
A professzionális pirotechnikusok tudják, hol vásárolhatnak ilyen pirotechnikai eszközöket. Az ilyen pirotechnika nem amatőrök kezébe való.
Nem, soha nem kínáltunk, és soha nem is fogunk.
Weboldalunk megalakulása óta kizárólag szabadon értékesíthető pirotechnikával foglalkozik, azaz F1, F2, F3, P1 és T1 kategóriákkal.
Ha érdekel az XY termék elérhetősége, bátran keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben. Csapatunk azért van itt, hogy segítsen, és mindent megtesz, hogy kérésedet minél gyorsabban teljesítse. Gyorsan biztosítunk számodra naprakész információkat arról, hogy mikor lesz újra elérhető a termék.
Ha segítségre van szükséged a termékeink használatához, bátran fordulj ügyfélszolgálatunkhoz telefonon vagy e-mailben. Azért vagyunk itt, hogy minden szükséges információval ellássunk, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy kérdésedet minél előbb megoldjuk.
A jövőben videós útmutatókat is készítünk, hogy termékeink használatát még könnyebbé tegyük.
Ha információra van szükséged a csomagodról, fordulj bátran ügyfélszolgálatunkhoz telefonon vagy e-mailben. Szívesen segítünk megtudni, hol található a küldeményed, és ha szükséges, küldünk egy nyomkövetési linket is, hogy mindig naprakész lehess.
Ha nem kaptál visszaigazolást a rendelésről, kérjük, ellenőrizd a spam mappát is – néha előfordul, hogy üzeneteink oda kerülnek.
A visszaigazolást akkor küldjük el, amikor az ügyfélszolgálatunk, amely normál munkaidőben dolgozik, feldolgozza a rendelésedet. Ezért előfordulhat, hogy a visszaigazolás csak a rendelést követő munkanapon érkezik meg.
Ha bármilyen kérdésed van, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot!
A fizetési módot módosíthatod, amíg a rendelés „fizetésre vár” állapotban van. Csak lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és szívesen segítünk a módosításban!
A rendelésed törölve lehetett, ha korábban nem vetted át a csomagot a webáruházunkból, vagy ha ismételten nem reagáltál az ügyfélszolgálatunk telefonhívásaira.
Ha kérdésed van a törölt rendeléseddel kapcsolatban, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot – szívesen tisztázzuk a helyzetet.
Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
Utánvét: Fizetés a csomag átvételekor, közvetlenül a futárnak.
Banki átutalás: Fizetés banki átutalással a számlánkra. A rendelés után elküldjük a fizetési adatokat, a feldolgozás 1–2 munkanapot vehet igénybe.
A visszatérítést általában 30 munkanapon belül teljesítjük, miután a reklamációt megkaptuk és jóváhagytuk.
A reklamáció egyszerűbb lebonyolítása érdekében javasoljuk, hogy töltse ki a reklamációs űrlapot a weboldalunkon.
A reklamációs kérelemnek tartalmaznia kell:
1.) A sérült áru fotódokumentációját (esetleg az egész szállítmányról)
2.) A rendelés azonosítóját
3.) A hiányzó vagy sérült termékek listáját
4.) Az Ön által kívánt reklamációs megoldást
Csapatunk mindent megtesz, hogy a reklamációt minél gyorsabban feldolgozza.
Természetesen.
Ha érdekelne a pirotechnikai és party termékek legkedvezőbb nagykereskedelmi áron történő beszerzése, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon a következő számon: +36 30 571 3705.
Kérdéseidre a chatbotunk válaszol a leggyorsabban!
Ennek ellenére szívesen megadjuk elérhetőségeinket:
+36 30 571 3705 – hétköznapokon elérhető 10:00 és 17:00 között
info@tuzijatek-kiraly.hu